Zwrot produktów

Informacje ogóle

Uwaga! Nie wysyłaj do nas paczki za pobraniem - nie odbierzemy jej! Ponieważ pieniądze są zwracane na konto bankowe !!. Nie odbieramy paczek wysłanych  na paczkomat.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu :

  • Spakuj i odeślij produkt na adres:

UBRA online store
ul. Targowa 2 , 19-300 Ełk
tel: +48 570 580 137 lub +48 574 003 268

  • Dołącz do przesyłki wypełniony formularz zwrotu. 
  • Oczekuj na informację mailową ,że zwrot został przyjęty. To może potrwać kilka dni.
  • Oczekuj na zwrot pieniędzy. Maksymalny okres zwrotu pieniędzy po odebraniu przez nas przesyłki to 14 dni kalendarzowych.

Formularz zwrotu >> POBIERZ

Reklamacje

informacje ogólne

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem +48 570 580 137 lub +48 574 003 268

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami drogą mailową na adres [email protected], lub prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować. Dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. Skontaktuj się z nami drogą mailową na adres [email protected] 
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, pieniądze zostaną do Pani zwrócone bez zwłocznie. Zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: +48 570 580 137 lub +48 574 003 268. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Formularz reklamacyjny >> POBIERZ

 

ADRES DO WYSYŁEK REKLAMACJI I ZWROTÓW
UBRA online store
UBRA Radosław Petrykowski
ul. Targowa 2 , 19-300 Ełk
tel: +48 570 580 137 lub +48 574 003 268

Loading...